Taste like Greece.
Η ταυτότητα των ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Το brand “Taste like Greece”, βραβευμένο πλέον στη κατηγορία corporate design στη κορυφαία διοργάνωση στον τομέα του communication design, τα βραβεία red dot, δημιουργήθηκε για να δώσει ταυτότητα στα ελληνικά τρόφιμα και ποτά.
Η πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) προέκυψε από την ανάγκη της σήμανσης του κλάδου των τροφίμων και ποτών, ενός από τους κυριότερους κλάδους του εξαγωγικού εμπορίου, προκειμένου να αποκτήσει ταυτότητα και αναγνωρισιμότητα σε όλα τα εκθεσιακά γεγονότα παγκοσμίως

Με αυτή τη λογική και σε συνεργασία με την εταιρεία branding & design busyBuilding, δημιουργήθηκε το brand“Taste like Greece”, που χαρακτηρίζεται από καθαρότητα, απλότητα, ελληνικά χρώματα και σηματοδοτεί την ποιότητα των Ελληνικών προϊόντων και των Ελλήνων παραγωγών.

Το λογότυπο του “Taste like Greece” δημιουργείται από δύο απλούς κύκλους, που ο ένας εμπεριέχει τον άλλον. Όπως η ζωή τη γεύση. Όπως οι αυθεντικές συνταγές τις καλής ποιότητας πρώτες ύλες. Ένα σύμβολο που γεννά εικόνες. Ένα πιάτο, το τραπέζι γύρω από το οποίο συγκεντρώνεται η οικογένεια, οι Κυριακές των Ελλήνων, η χαρά της προσφοράς. Ο κύκλος των φίλων.
Ένα σύμβολο-γεύση Ελλάδας! Ένα θετικό πρόσημο-δώρο σε εποχές αυξημένου ανταγωνισμού. Το μπλε που «φωνάζει» Ελλάδα, που προσκαλεί, που ανοίγει την όρεξη για τα καλούδια του τόπου μας, που τα κάνει διακριτά στις διεθνείς αγορές.
Έμπνευση από κάθε γωνιά της Ελλάδας, από κάθε κουζίνα, από τις χαρές του λαού μας, από τα γιορτινά σχέδια πάνω στα πιάτα, την λαϊκή σοφία των δημιουργών, την περηφάνια με την οποία στόλιζαν τους τοίχους στα σαλόνια. Απλά ή περίτεχνα, όλα λένε τις δικές τους ιστορίες. Κάθε ελληνικό πιάτο είναι και μια ιστορία που αξίζει να πεις. Να την γευτείς και να την μεταφέρεις σε όλο τον κόσμο. Να προσφέρεις νοστιμιά. Τόσο απλό, τόσο σπουδαίο.

Ο ΟΠΕ παρουσίασε για πρώτη φορά το “Taste like Greece” στη Δ.Ε. ANUGA 2011 τον Οκτώβριο του 2011, με την παρουσία 180 και πλέον ελληνικών εταιρειών, στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών του κόσμου στο πλαίσιο ενός οργανωμένου και συνολικού marketing plan που περιείχε διαφημιστικές καταχωρήσεις, banners σε κεντρικά σημεία της έκθεσης, κατάλογο Ελλήνων εκθετών κ.α.

Βασισμένος σε αυτό το αξιόπιστο και αποδοτικό μοντέλο προβολής, ο ΟΠΕ έχει από τότε μέχρι σήμερα συμμετάσχει σε 18 διεθνείς εκθέσεις του κλάδου των τροφίμων και ποτών, με παραπάνω από 550 εκθέτες, όπου το brand, αναλόγως προσαρμοσμένο με τις ανάγκες και το χαρακτήρα της εκάστοτε έκθεσης, αποτέλεσε την ταυτότητα των ελληνικών προϊόντων και σηματοδότησε την ελληνική συμμετοχή τόσο στο εκθεσιακό περίπτερο όσο και στα λοιπά εργαλεία marketing.

Ιδιαίτερη χαρά προσδίδει η διάκριση που κέρδισε το “Taste like Greece” στη κατηγορία corporate design στη κορυφαία διοργάνωση στον τομέα του communication design, τα βραβεία red dot, τον περασμένο Οκτώβριο. Το brand implementation του “Taste like Greece” που εδώ και πλέον 1 χρόνο αποτελεί την εθνική ταυτότητα των ελληνικών τροφίμων και ποτών, ξεχώρισε ανάμεσα σε 6.823 υποψηφιότητες από 43 χώρες.

Η βράβευση με αυτή την μοναδική διεθνή διάκριση, μας δίνει την ικανοποίηση της αναγνώρισης του κόπου, του χρόνου και των προσπαθειών μας συνδυαστικά με την αναγνώριση της επιλογής μας για μια ενιαία εικόνα και ταυτότητα του τόπου μας και των προϊόντων μας.

Ο στόχος της Διοίκησης και των στελεχών του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) είναι ένας. Η συνεχής, ουσιαστική και αποτελεσματική προβολή και προώθηση των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στη παγκόσμια αγορά. Με το brand “Taste like Greece” αποδείξαμε ότι ο στόχος αυτός μπορεί να επιτευχθεί με μικρό κόστος, αλλά πολλή και σκληρή δουλειά έτσι ώστε τα αποτελέσματα των ενεργειών μας να έχουν πολλαπλασιαστικά οφέλη στους αποδέκτες. Τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.


“Taste like Greece”: Γεύση από Ελλάδα. Γεύση Ελλάδας. Ελλάδα παντού.